منم قرار بود فردا برم واسه واکسن دو ماهگی ،ولی پس فردا میرم.
هم اینکه اول هفته رو با درد واسش شروع نکنم هم این سه روز بچم یوبست گرفته بود اذیت شد و درد کشید حالا یکم بهتر شده
تونستی پاهاشو قنداق کن که کمتر تکون بده
هر چهار ساعت استامینوفن بده ترجیحا پاراکید بده
هر ساعت تب چک کن روز اول درد داره سعی کن پاشو کنترل کنی که دردش نیاد
پای چپش
در کل خیلی سخت نیست نگران نباش
مامان های گل اگه هزینه ی آتلیه حضوری رو ندارین من آتلیه آنلاین دارم دقیقا با همون کیفیت با تم انتخابی شما عکساتون رو آتلیه ای میکنم نوزادی بارداری کودک مناسبتی و... میتونید توی روبیکا برا نمونه کار و قیمت پیام بدید09043693316
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.