۲ پاسخ

به دانه و عناب عالیه

سیب هم بپز هم آبشو میتونی بدی هم خودشو به دونه و عنابم که گفتن خوبه
نشاسته هم تو آب سرد حل کن بده خیلی رقیق نباشه

سوال های مرتبط

مامان آراد🧸 مامان آراد🧸 ۱۳ ماهگی
مامان دیار مامان دیار ۱۳ ماهگی
مامان کارن وسورنا مامان کارن وسورنا ۱۳ ماهگی