نمیگذره این ماهای آخر...🫠🫠🫠
به اون لحظه ای فکر کن که به دنیا میاد و صورتش رو میذارن رو صورتش، همه خستگی ها و دردا فراموش میشه😍
مال منم ۵۰روزب تاریخ گهواره مونده ولی چون سزارینم دوهفته زودتر زایمان میکنم برامیدخدا
منم هم استرس دارم هم ذوق دارم خیلی حس عجیبیه
باهم هم هفته ایم😍
منم خیلی بهش فک میکنم؟
سز یا طبیعی ؟
از لحظه به لحظه ی ک الان توش هستی لذت ببر همین و بگم و برم✋🏻👩🏻🍼
من فردا زایمانمه از صبح که بیدار شدم هی گریم میگیره 🥲
ترس و استرسو بیخیال فقط به لحظه دیدارتون فک کن به لحظه ای که بعدازاین همه انتظار بغلش میکنی😍
فقط ب این فکرکن قرار بعد ۹ماه تحمل ببینیش😍😍هیچ چیزی شیرین تر از این نیست🧿
من ب شدت ذوقشونو دارم بغلشون کنم بیارمشون خونه 🤗😍استرس باشه برا شب زایمان 😂😂🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.