۱۰ پاسخ

نمیگذره این ماهای آخر...🫠🫠🫠

به اون لحظه ای فکر کن که به دنیا میاد و صورتش رو میذارن رو صورتش، همه خستگی ها و دردا فراموش میشه😍

مال منم ۵۰روزب تاریخ گهواره مونده ولی چون سزارینم دوهفته زودتر زایمان میکنم برامیدخدا

منم هم استرس دارم هم ذوق دارم خیلی حس عجیبیه

باهم هم هفته ایم😍
منم خیلی بهش فک میکنم؟
سز یا طبیعی ؟

از لحظه به لحظه ی ک الان توش هستی لذت ببر همین و بگم و برم✋🏻👩🏻‍🍼

من فردا زایمانمه از صبح که بیدار شدم هی گریم میگیره 🥲

ترس و استرسو بیخیال فقط به لحظه دیدارتون فک کن به لحظه ای که بعدازاین همه انتظار بغلش میکنی😍

فقط ب این فکرکن قرار بعد ۹ماه تحمل ببینیش😍😍هیچ چیزی شیرین تر از این نیست🧿

من ب شدت ذوقشونو دارم بغلشون کنم بیارمشون خونه 🤗😍استرس باشه برا شب زایمان 😂😂🫠

سوال های مرتبط