۲ پاسخ

گندم و نخود رومیزاریم میپزه و یکم اردم وسطای کار با آب حل میکنیم میریزیم لعاب بده.پیازم با ادویه تفت میدیم میریزم .قشنگ میزاری پخته بشه و جا بیوفته.بهتره گندم رو از شب قبل خیس کنی.گندم هم با پوست باشه .پوست کنده ها مثل حلیم میشه

ما ک مث بقیه اش ها درست میکنیم اش رشته معمولی

سوال های مرتبط

مامان زینب گوگولی👼 مامان زینب گوگولی👼 ۱ سالگی