۳ پاسخ

لوبیای نخود شبش خیس میکنی بعدروز بعد میزاری رو اجاق گاز اونا که نیم پخت شد عدس و گندم م می‌ریزی .برای طعم دار شدنش قلمه هم بنداز.بعد ادویه و رشته اینام میزنی بهش بعد ی پیاز نعنا هم درست میکنی واسه تزیینش

نخود لوبیا باقله گندم...

تو گهواره هست قسمت پختنی ها

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود ۱۱ ماهگی