۱۰ پاسخ

من دو بسته سایز ۲ هانیز دارم. باز نشده. ۵۰۰ میفروشم. الان قیمتش ۷۰۰ عه. چون مشابه پمپرز لهستانی طراحی شده کیفیتش عالیه

هانیز ۳۸۰ میگیرم

مای بیبی

من هانیز استفاده میکنم خیلی لطیفه

میخوای برات بفرستم 😃

چرا گیر نیاد ؟

من برام پوشک هانیز فرستاده بودن از این برنامه رایگان از اونا دارم استفاده میکنم هنوز خیلی خوبن نرم و جذب بالا
مای بی بی خریدم ی جوری سفت هستن

هانیز بگیر

هانیز و مای بیبی خیلی خوبن👌

هانیز اصلا پس نمیده خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان دُردونھ مامان دُردونھ ۱۳ ماهگی
مامان ارسلان 💫ارغوان مامان ارسلان 💫ارغوان ۱۲ ماهگی