دکتر عاملی حرف ندارع
مازوچی رفتم عالی بود🥰
مازوچی رفتم عالی بود، واسه پسر من خیلی راحت گذشت
اره خودش کمکی داره و دیگه نیاز نیست مادر بره تو اتاق . ۱۰ دقیقه بیشتر نیست. به نظرم مادر نمیره تو اتاق خیلی بهتره...
سر پسر اولم مادرشوهرم پاهای بچه رو گرفته بود دستشم خودم🤣 اینجا دیگه نیاز نیس کسی بره داخل و بهتره ب نظرم
مازوچی رفتم من. رو به رو کلینیک بهبد ساختمان نیلوفر طبقه ۷
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.