بچه من 2200 دنیا اومد. شیر خودمو میدادم تا دوهفته هم با قاشق شیرخشک ، بعدش فقط شیر خودم اما الان بازم شیرخشک باشیشه میدم ک متاسفانه الان زیاد با سینه حال نمیکنه😔😔
من دخترم ۲۳۹۰بدنیا اومد فقط شیر خودمو میدم الان ۵۵روزشه وزنش ۴۳۰۰دکتر گفت خوب اضافه کرده
چقدر ریزه میزه
چند هفته زایمان کردی
چند ماهه دنیا اومده که ۲۳۰۰؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.