۲ پاسخ

من ثبت نام کردم ۲۲ ت شد اقساطم انجام میدن و شارژ سالانه ش ۱ ت میشه

قیمت ۴۰۴ پرسیدم گفتن حدودی از ۱۷ تا ۲۰ میشه
امسال ک حتما افزایش قیمت داشتن

سوال های مرتبط

مامان دُخملی🩷💚 مامان دُخملی🩷💚 ۶ ماهگی