رفتم دکتر سرم و آمپول زدن ولی بهتر نشدم ک بدتر شدم از دیروز😢بدنم یجوری میسوزه انگار آب داغ ریختن روم
اصلا دارو گیاهی تو بارداری خوب نیست مصرفش برو دکتر یه سرم بزنه زود خوب میشی
پنیر قاعده اور نخوری
من سرما خوردم دمنوش به دانه و عناب خیلی تاثیر داشت زود خوب شدم هیچ دارویی هم نخوردم
منم چند روزه مریضم نسبی بهترم فقط سرفه امونمو بریده امروز
شربت سیمو پرگنا امروز گرفتم خیلی تعریف میکنن
سوپ هر روز میخورم توش میتونی ازین سبزی هم استفاده کنی منم استفاده کردم
شربت دیفن هیدرامین قرقره کن
دکتر بهم آموکسیسیلین و استامینوفن ساده هم داد
دمنوش هم نخور ضرر داره بارداری
دم کرده به بخور خیلی خوبه شیر گرم مایعات گرم
سوپ مایعات و میوه اب نمک .
عزيزم زنجبيل ميتوني مصرف بكني با استامينوفن ساده هيچي نميشه تو بارداري مصرف كرد بهترين راه رفتن به دكتره چون خدا نكرده تو بدنتون عفونت باشه خطر ناكه
عزیزم چیزایی که گفتید رو نمیدونم ولی من وقتی سرما خوردم ترجیح دادم برم دکتر یه سرم چیزی میزدم خیلی زودتر بهتر میشدم بنظرم شماهم برید دکتر خدایی نکرده مریضی توی بدنتون قدیمی نشه بگید هم باردار هستید بهتون تقویتی هم میزنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.