من بی بی لند نی دار گرفتم مدلش نشکنه قیمتشم خیلی مناسبه 200 بود فکرکنم اینم عکسش
من استیل گرفتم هم فلاسک میشه هم قمقمه خیلی خوبه
من اینو گرفتم استیل برای تابستان خوبه گرم نمیاد اب
من سلیکونی خریدم از اون تاشو ها ولی بازم سختشه اب بخوره چون فشار میده اب میریزه ولی با نی دار راحت تره رفتم براش اینو گرفتم بلرها انداختش چیزی نشده 400 و خورده ای بود
عزیزم در خواست میدی
من شیشه آبلیمو خالی شده رو پر آی تسویه میکنم میبرم با خودم شکست هم فدای سرش همیشه یه لیوان کوچولوی شیشهدای هم همراهمه
من بیبی لند گرفتم
انقدر پرتاب کردن انداختن زمین ک آخ نگفته هنوز
خیلی وقته گرفتم براش
من اینو خریدم واسش
خوب که نمیشکنه
مبارکش باشه
کاش میشد شیشه ای بگیره آدم ولی میشکنه زود
منم مثل شما حساسم که پلاستیک ضرر داره این ضرر داره اون نداره خیلی اذیت میشم🥲😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.