۱۰ پاسخ

من بی بی لند نی دار گرفتم مدلش نشکنه قیمتشم خیلی مناسبه 200 بود فکرکنم اینم عکسش

تصویر

من استیل گرفتم هم فلاسک میشه هم قمقمه خیلی خوبه

تصویر

من اینو گرفتم استیل برای تابستان خوبه گرم نمیاد اب

تصویر

من سلیکونی خریدم از اون تاشو ها ولی بازم سختشه اب بخوره چون فشار میده اب میریزه ولی با نی دار راحت تره رفتم براش اینو گرفتم بلرها انداختش چیزی نشده 400 و خورده ای بود

تصویر

عزیزم در خواست میدی

من شیشه آبلیمو خالی شده رو پر آی تسویه میکنم میبرم با خودم شکست هم فدای سرش همیشه یه لیوان کوچولوی شیشهدای هم همراهمه

من بیبی لند گرفتم
انقدر پرتاب کردن انداختن زمین ک آخ نگفته هنوز
خیلی وقته گرفتم براش

من اینو خریدم واسش

تصویر

خوب که نمیشکنه
مبارکش باشه

کاش میشد شیشه ای بگیره آدم ولی میشکنه زود
منم مثل شما حساسم که پلاستیک ضرر داره این ضرر داره اون نداره خیلی اذیت میشم🥲😁

سوال های مرتبط