۵ پاسخ

عزیزم لیزر ک میری اولش زیاد میشه ولی باید ادامه بدی تا کم کم همه از بین بره

منم رفتم لیزر ده برابر شد مناسفانه

منم هستم
پرولاکتینم بالاست متاسفانه
نمیدونم باید چیکار کنم

از هورمون
کیست یا تنبلي تخمدان

من شنیدم اول باید آزمایش هورمون بدی بعد لیزر چون اگه مشکل هورمونی باشه لیزر جواب نمیده حتی بدترش هم میکنه

سوال های مرتبط