۴ پاسخ

رنده کن بده بخوره

بده عزیزم ولی کم باشه با فرنی ترکیب کن یا داخل عصاره خوری بزار

اگه برای باراول میخوای بدی میتونی باشیرخودت یاشیرخشک له کنی بهش بدی موزرسیده باشه سفت نباشه گیرکنه توگلوش

له کن بهش بده

سوال های مرتبط

مامان ملودی خانوم🎀😍 مامان ملودی خانوم🎀😍 ۱۰ ماهگی