مامانایی که هم هفته من هستین مکمل چی مصرف میکنید؟

۷ پاسخ

مکمل ماما ویت
ففول
اسپرین
کلسیم

کلسیم .اهن.امگا۳.مولتی ویتامین مینرال.ویتامین d31000

کلسیم . آهن. امگا ۳. مولتی. د۳.

عزیزم تاقبل ۱۶ هفتگی که فولیک اسیدباویتامین دی هستش
بعد۱۶هفته تااخربارداری فقط مولتی ویتامین،ویتامین دی ،کلسیم فروفورت گاین
تجویز میشه
بعلاوه اگه خدایی نکرده مشکلی چیزی باشه داروهای دیگه تجویز میکنن
یعنی داروی ۲۰هفته با۳۰ هفته هیچ فرقی نداره همشون مکملن

قرص کلسیم
ویتامین دی ۳
مولتی ویتامین
اهن
امگا ۳

قرص کلسیم و ویتامین دی باهمه
قرص مولتی ویتامین
و آهن
همه شون خارجی
از انومالی به بعد دارم میخورم

کلسیم،امگا۳،ففول،مولتی ویتامین

سوال های مرتبط

مامان قلبم مامان قلبم هفته سی‌وششم بارداری
مامان ریحانه جان مامان ریحانه جان ۲ ماهگی
مامان نورا 🎀 مامان نورا 🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آراد و فندق مامان آراد و فندق هفته سی‌ویکم بارداری