کلیک ،رفلاکس ،پوشک

تصویر
۲ پاسخ

من اصلااا بہ این اعتقادے ندارم
کشور ما چندسالہ کہ تحریمہ۔و اکثر محصولاتےکہ تو بازار بہ اسم خارجے گرون مےفروشن۔فیکن۔۔۔
من براے بچہ ھام ھمیشہ محصول ایرانے مےخرم۔ولے درجہ یک۔۔۔
ھرچےکہ باشہ فیک نیست۔چون خودہ شرکت سازندہ تو کشورہ و جلوے کپےمحصولشو مےگیرہ۔۔۔
شما ھم چیزاےخوب ایرانےرو بخررر

بعضی ها کلا جو میدن فکر میکنن چون ایرانیه خوب نیست مثل قطره آد بهداشت که همه میگن ندید به بچه ها بدرد نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی
مامان اسامه مامان اسامه ۵ ماهگی
مامان اسامه مامان اسامه ۵ ماهگی
مامان اسامه مامان اسامه ۵ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۶ ماهگی
مامان امیرعباس🧿 مامان امیرعباس🧿 ۶ ماهگی
مامان 🌊 ساحل 🌊 مامان 🌊 ساحل 🌊 ۵ ماهگی
مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۶ ماهگی