من اصلااا بہ این اعتقادے ندارم
کشور ما چندسالہ کہ تحریمہ۔و اکثر محصولاتےکہ تو بازار بہ اسم خارجے گرون مےفروشن۔فیکن۔۔۔
من براے بچہ ھام ھمیشہ محصول ایرانے مےخرم۔ولے درجہ یک۔۔۔
ھرچےکہ باشہ فیک نیست۔چون خودہ شرکت سازندہ تو کشورہ و جلوے کپےمحصولشو مےگیرہ۔۔۔
شما ھم چیزاےخوب ایرانےرو بخررر
بعضی ها کلا جو میدن فکر میکنن چون ایرانیه خوب نیست مثل قطره آد بهداشت که همه میگن ندید به بچه ها بدرد نمیخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.