من اصلا نمیتونم ابنارو بخورم
چونکشک محلی خودمونو دوس دارم یبار خوردم از اینا حالم بد شد انگار ارد توشونه 😂
واقعا نمیدونید چرا یه طرفشون سیاهه😂😂 عزیزم کشک قارا هست یه طرفش کشکه یه طرفش قارا 😋
کمخونی اگ داری نخوراا
من از اول بارداریم تا الان هر روز روزی ۷ یا ۸ تا خوردم حتما هم باید دندون بزارم روش تا بهم مزه بده🤤😅یه وقتایی ساعت ۳ شب پا میشم دوتا میزارم توی دهنم میرم بعد میخوابم😅
چرا ازین محلیا نمیخری سفتا😋 ازینانخوردم گمونم تاحالا..ولی کشکای اینور محشرن مخصوصا رامیان🤌😋
چون تو مراحل تولیدشون از نظر استریل و بهداشتی بودن نظارتی نیست، ممکنه مصرف شون ریسک باشه
من زیاد خوردم
هم اینا هم کشک محلی
ن بابا ضرر نداره
واایناک انگارقارچه تاحالاندیدم
وای دلم خواست 😢❤️
اگه دوست داری بخور مفیده ولی من ازینادوست ندارم فک میکنم مزه شیرخشک میده مامانم خودش درست میگنه خیلی خوشمزس
وای دختر دیدمشون کامم درد گرفت قره قوروتش خیلی ترشهه
والا ی لحطه فکر کردم م م ه هست 🤣🤣سیاهه
این دیگه چیه اولین باره میبینم 😂به حق چیزای ندیده
یبوست نمیگیری بخور
چ خوشگله فک کردم خرس پاندا هست😂
عزیزم میگن ک محصولات محلی چون پاستوریزه نیستن بهتره مصرف نشه
ولی من خودمم کشک و قره قروت زیاد دوست دارم گاهی میخورم 😍😍
دلم خواست 🫤
حالا کوتا شوهرم بياد بره بخره🤷♀️
من اندازه تو خریدم ولی همش. یک جا نخوردم روزی سه یا چهارتا میخوردم که فشارم نیوفته ولی فک نمیکنم مشکلی داشته باشه😂
ن گلم بخور
کشک میگن خیلی خوب و مفیده...ولی نمیدونم اینا ضرردارن یانه
چرا سیاهن؟
چرا یطرفشون تیره هست؟
چرا سیاهه؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.