نی نی تو آنومالی وزنش ۲۹۰ بوده زیادی نیست 😁

۱۱ پاسخ

من ۱۸ هفته ۲۱۷ بود

سلام عزیزم 💋✨
من یک گروه دارم تو روبیکا اگه دوس داشتی به ایدی پایین پیام بده بیارمت تو گروه
@Melika_63926

من ۱۸هفته رفتم ۲۸۱بود
خدا کنه خوب وزن بگیرن تپلی دنیا بیان🥺

سلام کجا میشه فهمید من رفتم انومالی ولی بهم نگفت

نه دیگه تو محدوده نرمال نی نی من 245 بود

ای خدا نی نی گردالی مال من ۲۳۹بود

کجا مینویسه وزن بچه رو ؟

نه منم همین بود

تپلیه😍😍😍 مال من ۲۲۰ بود البته هفته ۱۷ رفتم انومالی

نه خوبه

نی نی من ۳۴۰بود

سوال های مرتبط

مامان دخترم👼🏻💖 مامان دخترم👼🏻💖 هفته نوزدهم بارداری
مامان عشق های من مامان عشق های من هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فاطمه جانم🩷 مامان فاطمه جانم🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 👼👸🏻👸🤴 مامان 👼👸🏻👸🤴 روزهای ابتدایی تولد