من ۱۸ هفته ۲۱۷ بود
سلام عزیزم 💋✨
من یک گروه دارم تو روبیکا اگه دوس داشتی به ایدی پایین پیام بده بیارمت تو گروه
@Melika_63926
من ۱۸هفته رفتم ۲۸۱بود
خدا کنه خوب وزن بگیرن تپلی دنیا بیان🥺
سلام کجا میشه فهمید من رفتم انومالی ولی بهم نگفت
نه دیگه تو محدوده نرمال نی نی من 245 بود
ای خدا نی نی گردالی مال من ۲۳۹بود
کجا مینویسه وزن بچه رو ؟
نه منم همین بود
تپلیه😍😍😍 مال من ۲۲۰ بود البته هفته ۱۷ رفتم انومالی
نه خوبه
نی نی من ۳۴۰بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.