بچه ها
شماهم از اینا رو پاهاتون دارید؟؟
ورم نداره ولی

تصویر
۹ پاسخ

منم دارو عزیرم واریسه جوراب واریس بگیر خوب میشه

واریسه منم دارم پشت زانوم هست همیشه درد پا دارم🫂🌱

واریسه سعی کن زیاد سرپا نباشی و پاهات اویزون نباشه و حتمااااا بایک متخصص مشورت کن که زیاد نشه

منم از بارداری اول داشتم هنوزم دارم

رگ واریسه منم دارم از قبل داشتم الان زیاد شده

احساس میکنم از وقتی باردارم بیشتر شده
خطرناکه؟؟

واریسع عزیزم منم دارم

جوراب واریس بگیر

رگ های واریسیه

سوال های مرتبط

مامان selin مامان selin ۳ ماهگی
مامان نیاراد🥑🩵👶 مامان نیاراد🥑🩵👶 ۴ ماهگی