۶ پاسخ

عزیز کالاپزشکی تو خیابون خیام من دوبار رفتم دیدم داره

میتونی پتویی رو شیب دارکنی بخوابونیش من اینکارو کردم ازبس چیزهایی خریدم کارایی نداره اینو نخریدم

یک و پونصد پولش شد چیز خوبیه ولی نی نی منم زیاد ازش استفاده نکرد

تصویر

کارایی زیادی نداره جای خواب بچه رو شیب دار کن مثلا زیر تشکش یه پارچه پتو چادر چیزی تا بزن بذار تا سرش یکم بالاتر بیاد یا یه باشت نازک نازک بذار ریز تشک

یه ابر نازک واقعا خریدم ۲۸۰۰ دخترمم روش نمیخابه زیاد بنظرم کارایی خاصی نداره اصلا

تصویر

من نخریدم ولی سیسمونی مهروماه داره
سیمتری کنار پروما

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان قند عسل 🍯 مامان قند عسل 🍯 ۱ ماهگی
مامان ماسِتا💙 مامان ماسِتا💙 ۸ ماهگی