۵ پاسخ

من خریدم خیلی خوبه. جزو پراستفاده ترین وسایل سیسمونیمه، بالشت زیر تشک ممکنه زاویه بده ب ستون فقراتش قوس بده

بچها نظر خوبی دادن الکی نخر یه بالشت بزار زیر تشک بچه بزار ۳۰ درجه بشه بسه

من گرفتم الان بچم ۲ماه ردکرده ازتشکش پاش میزنه بیرون

من یه بالش سبک میذارن زیر تشکش طوری که حالت شیب دار ملایم بشه میشه هموو آنتی رفلاکس

من که یه اجر گذاشتم زیر تختش
یه سطح شیب دار درست کن خودت براش
تشکا کوچیکن بعد چند وقت پاش میاد رو زمین

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین ۶ ماهگی
مامان معجزه خدا😍 مامان معجزه خدا😍 ۱۰ ماهگی