۳ پاسخ

من die Ruhe دارم ولی کوچیک شده بدرد نمی خوره، بدرد سایز صفر می خوره قدش، الان نصف بچه ازش میزنه بیرون، دکتر به من گفت از کریر استفاده کنم، کفشو دوتا پتو پهن کردم که خیلی گود نباشه، خیلیی راحت تر می خوابه تا روی این تشکا

برای منم دی روحه است ولی دیگه برای این سن داره کوچک میشه ارزش خریدنداره خودت زیرتشکش روشیب دارکن

من دی روحیه گرفتم از دیجی کالا

سوال های مرتبط

مامان ماسِتا💙 مامان ماسِتا💙 ۸ ماهگی
مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان قند عسل 🍯 مامان قند عسل 🍯 ۱ ماهگی