بچه ها خیلی دلم نسکافه میخواد ...مامانم نمیزاره بخورم

۱۲ پاسخ

من چندروز یبار میخورم چون سردرد دارم

من از ماه 6به بعد در هفته 1یا 2بار میخوردم و مشکلی هم خداروشکر پیش نیمد با اینکه دکترم گفته بود قهوه میتونی بخوری ولی کم بخور من نسکافه و کاپو که دوز قهوه شون کمه میخوردم

در حد هوس اشکالی نداره اینکه دائم بخوری خوب نیس

من خوردم 😊بخور با یکی دو بار چیزی نمیشه

یواشکی بخور

اصلا مشکلی نداره بخور بابا ولی زیاد نه

در این حد مجازه بخور

تصویر

من هرروز میخورم عزیزم، بخدا در حد یک فنجون یا یه ساشه اشکال نداره. اینقدر سخت نگیرین به خودتون

هر چی به اندازه ش خوبه بخور هیچی نمیشه

من دیروز از دکترم پرسیدم گفت روزی یه فنجون اشکال نداره
ولی شوهر منم نمیذاره بخورم

بخور بابا در حد رفع هوس همه چی مجازه بخوری

عزیزم من خوردم کم بخور
و بدون شیرینی
یکبار چیزی نمیشه در حد هوس

سوال های مرتبط

مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان قیزیم مامان قیزیم هفته سی‌وچهارم بارداری