منم تو فکرم عکس ان تی رو قاب کنم
عکس انتی
من میخواستم انومالی رو قاب کنم خوشگل افتاده
بعد گفتم سونو رشد برم سه بعدی عکس میگیرم اونو میزارم خوشگل ترم هست
من هم هنوز چاپ نکردم ولی یدونه دارم ۱۱ هفته چون کوچیک بود همه قیمت هاش توی تصویر هست
عکس انومالی که به درد نمیخوره و بچه بزرگ شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.