من اصلا هیچی نمیتونم بخورم حالم بهم میخوره از همه چی

۱ پاسخ

عزیزم منم از هشت هفته همینم به نظرم هیچ قرص و غذایی حالتو مثل قبل بارداری نمیکنه کلا سنگینی ولی خوب باید خودت ببینی با چه چیزایی بهتری من ب۶و دیمن هیدرانات میخورم ولی بازم هر صبح بالا میارم کل روز احساس تهوع دارم بوی لیمو ترش و آدامس نعنایی و توت فرنگی و خیار یکم بهترم میکنه

سوال های مرتبط