من اولی را بی حس شدم چون اورژانسی بودم وناشتا نبودم ،ولی دومی را بیهوش شدم ،بیهوشی خیلی خیلی خوبه ،بعدش سردرد و گردن درد وحشتناک نگرفتم
من بی حس شدم وای اینقدر درد داشتم ک اصلا ب این فکر نکردم قراره یه آمپول بزنن ب نخاع م😓 الان بهش فکر میکنم وحشت میکنم از زایمان
نه من سر هر دو بی حسی بودم
نه من دومی ام بی حسی داشتم
برای اولی هم دل به خواهی نبود
من بیهوشی گرفتم چون دکتر بنا به دلایلی بهم نامه داده بود هم دکتر خودم و دو تا دکتر بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.