۴ پاسخ

با موز خیلی خوشمزه میشه

خیلی کم بهش بده بیشتر بچه ها بهش حساسیت نشون میدن من یه بار دادم اسهال گرفت دیگه ندادم

موز..

قشنگ له له کنید بعد بدین بخوره

سوال های مرتبط