منم انقد میترسیدم استرس داشتم خداروشکر فعلا ک ۴ روز زده فقط پاهاش اخرشب یکم درد گرفت یخ گذاشتم اصلا تب نکرد ولی میگن نکرده بعدش یه تب داره حالا منم مواظبم ببینم چی میش
اصلا ترسی نداره بعد واکسن بزار قشنگ راه بره خونه هم اومدی بچت خوابید بعد بیدار شد پاش درد میکنه میترسه راه بره ولی راه ببرش درد پاش کم میشه
پسرمن فقط شب یه بار تب کرد اونم شیاف زدم اوکی شد
دختر من که هیچ علائمی نداست تبم نکرد 🫠 عین روزای عادی بود
دوسه روز دستمون بند تب و گریه وپا درد بود روز سوم خوب شد
نگران نباش عزیزم من شنبه زدم تنش گرم شد ولی تب نکرد روز اول ۴ساعت پاراکید دادم روز دوم ۶ساعت
فقط بچه درد میکشه روز اول نمیتونه راه بره تا فردایی بعدظهر بعدش یکم میلنگه بعد خوب میشه دختر من اصلا نذاشت کمرس سرد و گرم بزارم هیچی نذاشتم براش انقدم از دکترا و غریبه ها میترسه قد و دور سر وزنشو نذاشت اونجا بگیرن من تو خونه گرفتم براشون فرستادم
منم میترسیدم اما بعدش یه چند ساعتی گریه و یه شب تب بود مامادرا خیلی قوی تریم نگران نباش هرچی زودتر بزنی زودتر از استرسش خلاص میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.