ب من اموکسی سیلین ۵۰۰ داد دکترم
اب نمک عالیه
عزیزم از ماه چهارم تا ماه ششم وقت داری بری درستش کنی برو درستش کن وگرنه بدتر میشه منم رفتم کشیدمش راحت شدم
تا28هفتگی هم مهلت داری واسه درست کردنش دکتر بمن گفت ولی من دردم باهمون قرص خوب شد نرفتم
منم خیلی درد داشتم دکترم قرص ویتامین ب 12داد ک زیر زبانی بود روزی یکی خوب شدم گفت این قرص واسه استخوان بندی هست درداتو کم میکنه خداروشکر ازموقعی میخورم اصلا درد ندارم
من یکی دوبار اسپری لیدوکائین بیحسی زدم . نمیدونم خطر داره یانه .. فقط روی همون دندون زدم .نباید تو گلوت بره درجا ساکت کرد . همون اول بارداری . دیگهم گوش شیطون کر درد نکرده
فکرکنم بتونی درست کنی.
اگر اجازه داری برو دکتر زودتر دندون درد تا آخر ولت نمیکنه خواهر
فقط آب نمک آروم میکنه میگن میخکم خوبع ولی من با همون آب نمک فعلا میسازم خیلی بده😮💨
تو چایی نمک بریز قرقره کن . جوابه
من تو ۴ماهگی اعصاب کشی کردم داشتم میمیردم
ده تا دونه میخک و تو دو لیوان اب بزار ده دقیقه بجوشه
بعد صافی کن دو ق گلاب دوق سرکع بریز
ده دقیقه ،کم تر نه ها تو دهنت نگه دار
من دکترم میگفت مانعی نداره بعد از هفته ۱۸ بری دندانپزشکی.
بازم از دکتر خودت بپرس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.