عزیزم بذار چند روز بعد واکسنش ایشالا
عه چرا یهو سوپ؟
باید یکی یکی تست بگیری عزیزم اینجوری خدایی نکرده حساسیت به یکی یا چندتا از مواد داشته که بد واکنش نشون میده ایشالا که به هیچی واکنش نده
مامان جانم هرچی دیرتر شروع کنی بهتره استپ وزنی داره کمکی
من از ۵شروع کردم ،از فرنی ساده شروع کن کم کم سوپ هم میدی.
من بردم دکترش کفت شروع کن با فرنی و حریره دو هفته بعد سوپ هر ماده ای هم سه روز تشت بگیر حالا وبینار دکتر مینا صافی هم شرکت کردم ببینم اون چی میگه ولی دختر من وزن هم زیاد نگرفته بود این ماه دیگه منم شروع کردم
من ۵ ماهگی شروع کردم بعد واکسن اگر میخوای شروع کنی باید یکهفته ۵ روز بعد شروع کنی دهنش خیلی بدمزه میشه بچه بد غذا میشه کلا
من فرنی و سوپ با برنج وهویج و سیب زمینی شروع کردم
من فرنی و سرلاک پوره سیب میدم
اونوقت دیگخیلی دیره
سنگینه سوپ حداقل پوره سبزیجات تک به تک هر کدوم سه روز شروع کن بعد میکس کن سوپ شه
سوپ برا شروع سنگینه حداقل جدا جدا اول پوره هاشو بده معدشو اذیت میکنه
من برا پسرم شروع کردم از وسط پنج ماهگی با فرنی آخه سوپ و باید اول موادشو تست بگیری هر کدومو جدا بعدش
تو سوپش میخای چی بریزی عزیزم
من برا دخترم شروع کردم با فرنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.