بحران دو سالگی شامل بی اشتهایی هم هست؟

۸ پاسخ

گریه های الکی

از شیر گرفتم بی اشتهاس حالا نمیدونم بحرانه یا چی

احتمالا به خاطر دندوناشه

حرفففف حرف خودششش
نح گوش شیطون کرررر غذاش یکم بهتر شده🥴
اینقدر زورگوووو شده ک نگو

برا ما ک بوده

وای واقعا😐😐

من فقط شیطونی دیدم

همه چی ممکنه
شاید دندون درمیاره

سوال های مرتبط

مامان امیرمهدی جانم مامان امیرمهدی جانم ۲ سالگی
مامان یکی یدونه ❣️ مامان یکی یدونه ❣️ ۳ سالگی
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو ۳ ماهگی
مامان ابولفضل مامان ابولفضل ۲ سالگی
مامان روژان مامان روژان ۲ سالگی