۱۹ پاسخ

منم دیگه نمیکشم....از بی خابی عین معتادا شدم

با شروع بحران سه سالگی 🥺😁😭

فقط داد و جیغ نزن که بچه بدتر میشه. نفس عمیق بکش. تو اون لحظه فقط خدارو شکر کن که سلامته مشکلی نداره
دختر من کافیه عصبی شم بدتر جیغ می‌کشه
سرگرمش کن ‌نقاشی کارتون اسباب بازی آب بازی. بعضی وقتا که هردومون بشدت عصبیم میبرمش تو کوچه با ماشینش میگردیم خوراکی میگیریم میایم خونه انقد خستس میخوابه

وقتی بحران ۳سالگی شروع بشه🫠🫠🫠

منو پیر کرد پسرم

عزیزم مدل لباسشوییت چیه؟

منم دقیقا

منکه واقعا میخوام سر بزارم بیابون از دستش . روانی شدم
همش گریه . غر . بغل . یا سرشو میکوبه زمین . یا میزنه یا پرت میکنه
یعنی دقیقا ۲ هفته ست اینجوری شده
همش خجالت میکشم میگم اطرافیا میگن چه بی ادبه
تو خونه ام بخدا کاملا آزاده که هر کار بکنه
غیر از چیزای خطرناک
همه جور اسباب بازی حتی تاب و سرسره ام داره
ولی اصلا عجیب شده
مثلا خودش غذاشو میریزه بعد گریه میکنه حودشو مزکوبه رو زمین که ریخت😭😭😭😭😩😩😩😩

ماهم تو این وضعیم با این تفاوت که لب به چیزی نمیزنه امشب دیگه زدمش

من دیونه شدم دیووونه. میخوام بزنم خودمو از دستش

من م فقط داد میزنم

ولی خب لج بازی یه چیز جدیده که تو این سن یاد میگیرن یعنی درواقع تا به خواستشون نرسن قانع نمیشن ،برا همین من سعی میکنم اگه زمانش مناسب نیست یا میبینم الان ممکنه تقاضا کنه و نباید به خواستش جواب بدم قبلش پیش بینی میکنم و سعی میکنم حواسش رو پرت کنم مثل اب بازی کردن این روزهاش😵 ولی خداییششش سخته سروکله زدن باهاشون خیلی جاها پسش برنمیام

ببین پسرمنم موقع لباس شستن اگه حواسشو پرت نکنم میره دست میزنه, یا میبرمش حیاط یا باهاش بازی میکنم که توجهش جلب نشه, و اینکه اره مثل مامان نی نی خوشگله تو خونه آزاده واسه خیلی چیزا من فقط واسه وقت هایی که میخوام کارامو برسم میچسبه و نق نق میکنه دیوانه میشم جلو میزارایش باشم میگه بزارم بالا دست بزنم اشپزخونه باشم میگه بزار بالا دست بزنم یا خودش صدام میکنه بزارم بالا میز ایناش دیوانم میکنه. توسعی کن تا جایی که میشه و براش خطر نداره به خواسته هاش پاسخ بدی تا غر هاش کم شه

عزیزم من کاملا ازادش گذاشتم تو خونه یعنی حتی به مبل و فرشمم گند میزنه چیزی نمیگم
میزان تنش رو به شدت پایین اوردم

فکر کردم فقط بچه خودمه که داغونم کرده

اینقدر ماشین لباسشویی رو وسط شستن روشن خاموش کرد الان درش قفل شده لباسا داخلشه😭😭😭

خدا فقط صبر بده بهمووون صبرررر😵😭پسرمن کمتر از یکماهه که اینطور شده یعنی از زمانی که 22ماهش تموم شد, نمیدونم تاکی اینطورین ولی هرماه یه چالش دارن خدایاااا

منم دقیقا همینم😭

۳ سالگی تموم میشه 🫡😶

سوال های مرتبط