۱۱ پاسخ

کولیک چی هست

مال من از دوماهگی شروع شد تا ۵ ماهگی نابود شدم باهاش،رفلاکس و آلرژی پروتئین گاوی هم بود

هنوز داره

نزدیک سه ماه بشی خوب میشه

بعد واکسن دخترم بهتر شد قبلش شب و روز نداشتم ولی بعدش اروم تر شد ولی کامل از بین نرفته

قطره ی پدی لاکت بده

من داره کم کم خوب میشه

برای من تازه اوجش شده قبلا شب بود الان روز و شب هست در شبانه روز کلا ۲ساعت میخوابه

مال من ک هنوز هست

من دیگه واکسن دوماهگیشوزدم خداروشکر خوب شد

علائم کولیک چیه عزیزم

سوال های مرتبط