کولیک چی هست
مال من از دوماهگی شروع شد تا ۵ ماهگی نابود شدم باهاش،رفلاکس و آلرژی پروتئین گاوی هم بود
هنوز داره
نزدیک سه ماه بشی خوب میشه
بعد واکسن دخترم بهتر شد قبلش شب و روز نداشتم ولی بعدش اروم تر شد ولی کامل از بین نرفته
قطره ی پدی لاکت بده
من داره کم کم خوب میشه
برای من تازه اوجش شده قبلا شب بود الان روز و شب هست در شبانه روز کلا ۲ساعت میخوابه
مال من ک هنوز هست
من دیگه واکسن دوماهگیشوزدم خداروشکر خوب شد
علائم کولیک چیه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.