ویار ازکی شروع میشه من بهیچی اشتهاندارم همش خسته وبیحال

۳ پاسخ

اره منم همینجوری بودم و هستم

خستگی و بی حالی طبیعیه.من از هفت هفته حالت تهوع هام شروع شد اما هنوز هوس هیچی نکردم که خیلی دلم بخواد یه غذایی رو.اشتهام اوایل خیلی زیاد شد اما الان کم شده

من بی اشتهاااا عالمم حالت تهوع ذارم

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 هفته نوزدهم بارداری
مامان 🩷آنیسا🩷🍒🍓 مامان 🩷آنیسا🩷🍒🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هفتم بارداری
مامان سهیل مامان سهیل ۳ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۴ ماهگی
مامان تو دلی من مامان تو دلی من ۲ ماهگی
مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته شانزدهم بارداری