مگه چندماهگی ویار شروع میشه

۶ پاسخ

برا همه فرق داره من از ۸هفته

ممکنه اصلا نداشته باشی

من از همون روز اولي كه لقاحم گرفته از حالت تهوع كلافم تاالان

منم 7 هفته ام هوس کیوی کردم ولی نیست

معمولا از ۷هفتگی

از همون اول بعضیا اصلا ندارن، بعضیا خیلی شدید دارن، من سر پسرم سه ماه اول هیچی نمیخوردم
ولی سر این یکی از همون اول همش دلم چیز میز میخواد

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته هفتم بارداری
مامان در انتظار😍 مامان در انتظار😍 هفته چهاردهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۴ ماهگی
مامان تو دلی من مامان تو دلی من ۲ ماهگی
مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته شانزدهم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سیزدهم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۲ ماهگی
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز هفته بیست‌ونهم بارداری