۱۱ پاسخ

ای ننه چه قشنگگگ

من پارسال جنگ بود نگرفتیم مفصل

تصویر

من نگرفتم تولد کاش می گرفتم 🥲🥲

واسه دختر من پاستیلی بود😁

تصویر

برا ما رنگی رنگی بود

تصویر

چقد زود داره میگذره زمان واقعا انگار همین پارسال بود تولدشون🥺

چقد شبیه تم من بود منم امسال میخوام یکم رنگی باشه پارسال نود مد بود

برا دختر منم این رنگی بود منم میخوام امسال سفید صورتی کنم تمشو

تصویر

ای ننه خنده هاشو🥹🩵، تولد لنا هم همین سبک بود یه لباس کرم و یه لباس سفید منم امسال میخام یا صورتی کمرنگش کنم یا آبی آسمانی🥹

عاااالی

ویییییی خدا چ خوشگللللللل هزار ماشالله😍😍🥹🥹💙💙

سوال های مرتبط