ای ننه چه قشنگگگ
من پارسال جنگ بود نگرفتیم مفصل
من نگرفتم تولد کاش می گرفتم 🥲🥲
واسه دختر من پاستیلی بود😁
برا ما رنگی رنگی بود
چقد زود داره میگذره زمان واقعا انگار همین پارسال بود تولدشون🥺
چقد شبیه تم من بود منم امسال میخوام یکم رنگی باشه پارسال نود مد بود
برا دختر منم این رنگی بود منم میخوام امسال سفید صورتی کنم تمشو
ای ننه خنده هاشو🥹🩵، تولد لنا هم همین سبک بود یه لباس کرم و یه لباس سفید منم امسال میخام یا صورتی کمرنگش کنم یا آبی آسمانی🥹
عاااالی
ویییییی خدا چ خوشگللللللل هزار ماشالله😍😍🥹🥹💙💙
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.