۳ پاسخ

فاموتيدين و شير خشكAR

قرص و شربت داد دکتر رفلاکسش شدید بود رفلاکس پنهان داشت امپرازول میدادم فایده نداشت متاسفانه شیرمم نخورد شیر خشک میدم خوب میخوره بچم تو یه هفته ۲۰۰گرم کم کرد اصلا یدونه هم مک نمی‌زد قورتم نمیداد

من کیدیزول میدم بهتره خداروشکر

سوال های مرتبط