۷ پاسخ

منم دقیقا چندروز پیش اینجوری بودم میگن عادیه ۳روز کلا یسره سردرد شدید داشتم

منم هم هفته شما بودم سر درد داشتم طبیعیه عزیزم اگ خیلی اذیتت میکنه استامینوفن ساده بخور سرتو با شال ببند و اتاق و ساکت کن ی اهنگ اروم بزار بخواب خوب میشی
سعی کن اب زیاد بخوری،

منم همینطوری بودم
قرص استامینوفن و خمیردارچین معجزه ست

منم همینطور بودم رفتم تریاژ سرم و آمپول زدن خوب شدم شاید آب بدنت کم شده باشه تو هم برو دکتر

من یکی دوهفته دائم دارم دیگه دارم دیونه کوچه خیابون ها میشم از درد

منم اینطور بودم و دکتر گفت میتونی استامینوفن ساده بخوری و زود‌خوب شدم

منم تقریبا از ۱۲ هفته تا ۱۵ هفته سر درد مسشدم شدید

سوال های مرتبط

مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی