۷ پاسخ

تانگرفتی پول نزن حساب

از اینا نگیر واقعا سخت و به درد نخوره و له نظرم ایمن نیست ، جمع شو بخر سبکه راحته بچه توش و خیلی راحت از جوب و پستی بلندی اینا رد میکنی

من با اینا کنار نمیام تاشوخریدم

چند تومن گفته؟؟؟؟

نگیر توروخدا برند اسپرینگ خیلی گنده ست حمل و نقلش سخته و اینکه خیلیم شکنندست

شاید جایی هستش نمیتونه صحبت کنه

بگو فیلم ازشون بگیره بفرسته

سوال های مرتبط