گشاد شدین بعد زایمان یا مث قبل؟

۱۰ پاسخ

من سزارین اختیاری بودم وزنم رو ۶۷ ثابت مونده ک نسبت ب قدم خوبه شکمم یک کوچولو مونده ک خیلی دیده نمیشه😃

از قبل تنگتر شدم ولی از شکمم بدم میاد

سزارینی بودم مثل قبلم تغییری نکرده

من سزارین کردم و برگشتم به وزن قبلیم ۵۹ کیلوام
شکمم تخت تخت
ترک هم ندارم اصلا فقط جای بخیه رو با دقت نگاه کنی میفهمی که زایمان کردم یعنی همه میگن که انگار نه انگار ۶-۷ ماهه زایمان کردی

مگه میشه نشد جمع میشه ولی هیچوقت مثل اولش نمیشه ی بچه دراومده

بایک بچه اوردن که گشاد نمیشه .برمیگرده ب حالت اول .

شکمتون ژله ای هنوز ؟

یکمی ولی الان داره مثل قبل میشه کم کم

یکمی شدم ولی کم کم دارم مث قبلم میشم

مثل قبل

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۱۰ ماهگی