خانمای عزیز انومالی هزینه اش چقدره؟؟؟

۱۱ پاسخ

مال من ۲۶۰۰ شد

من بیمارستان دولتی دکترم نوشت 320تومن رفتم 😂

توقم
دکتر اقاجانی ۳۴۰۰ بدون بیمه میشه با بیمه ۳۱۰۰
دکتر امین پور ۶۱۰۰ میگیره
دکتر عصمت مهدوی ۲و خورده ای میگیره
هرجا هزینه اش فرق میکنه

من تهران هستم دکتر خواجه پور دیروز رفتم ۶ تومن شد😐

مال من آزاد 4تومن

بستگی به شهرتون داره من رفتم ۳۳۰۰ ازاد بود

4660 فکر کنم بود

من 17 ام رفتم 3800

من8ام رفتم 1600

سلام 3الی 3خورده ای

من یه هفته پیش ۲۸۰۰ دادم

سوال های مرتبط

مامان تِقِلی😍 مامان تِقِلی😍 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دونه برف مامان دونه برف هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان هامین و.. مامان مامان هامین و.. هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فاطمه زهرا 💗 مامان فاطمه زهرا 💗 روزهای ابتدایی تولد