مال من ۲۶۰۰ شد
من بیمارستان دولتی دکترم نوشت 320تومن رفتم 😂
توقم
دکتر اقاجانی ۳۴۰۰ بدون بیمه میشه با بیمه ۳۱۰۰
دکتر امین پور ۶۱۰۰ میگیره
دکتر عصمت مهدوی ۲و خورده ای میگیره
هرجا هزینه اش فرق میکنه
من تهران هستم دکتر خواجه پور دیروز رفتم ۶ تومن شد😐
مال من آزاد 4تومن
بستگی به شهرتون داره من رفتم ۳۳۰۰ ازاد بود
4660 فکر کنم بود
من 17 ام رفتم 3800
من8ام رفتم 1600
سلام 3الی 3خورده ای
من یه هفته پیش ۲۸۰۰ دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.