خانمای اصفهانی هزینه سونو انومالی چقدره؟؟

۶ پاسخ

اگ نرفتی میشه یک و دویست بعد الکی بیشتر ازت میگیرن سه و دویست

حدود یه ماه پیش آزاد رفتم ۳,۷۰۰ شد.

من تو فروردین رفتم شد ۲ تومن

من رفتم سوناگرافی اوستا 3600شد

مشهد که امروز قیمت گرفتم از ۲۸۰۰ تا ۳۵۰۰بود...البته مراکز خصوصی زنگ زدم

من امروز اصفهان میرم خبرت میکنم ولی انتی ۳۶۰۰شد انومالی شنیدم ۴تا۶

سوال های مرتبط

مامان سید حسن مامان سید حسن هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تیام مامان تیام ۶ ماهگی
مامان سلین و ملورین🩷 مامان سلین و ملورین🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وسوم بارداری