خانم قطره اهن و مولتی چی خوبه بخرم ؟

۵ پاسخ

من اهن سيدرال گرفتم مولتي هم پديا بست از هردوشون راضيم پسرم دوست داره

دکتر بهم گفت مولتی و آد بهداشت فرقی با بیرون نداره ولی آهن سان اکتین میدم

هرجی میخری بگو خارجی بده مخصوصا قطره اهنش

پدیا بست افتضاحه من دخترم نخورد ویوا کیدز اهنم هم فلیپ

من پدیابیت میدم اهن نمیدم
نمیدونم چی خوبه ودندون رو سیاه نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه ۷ ماهگی
مامان گل آفتابگردون مامان گل آفتابگردون ۱۲ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۸ ماهگی
مامان نیکا مامان نیکا ۹ ماهگی