۴ پاسخ

من که دارم میرم البته نوع آیس تیتانیوم رو راضیم

عزیزم غیر از دستگاه کندلا و سایناشور بقیشون الکیه و فقط هدر دادن پوله

اره خوبه

من رفتم پشیمونم

سوال های مرتبط

مامان نویان🫀👨‍👩‍👦 مامان نویان🫀👨‍👩‍👦 ۱ سالگی
مامان ❤️نفسهام❤️ مامان ❤️نفسهام❤️ ۲ سالگی