پاستیل کوچولو🌝🍬🍭

تصویر
۷ پاسخ

واییییی خوشگللللللممممم

ای جونممم جوجه😍

اینم قند عسل من بود ( هوتن) ولی خب یه ساله آسمونی شده😢🥹❤️جاش تا ابد رو شونم خالیه💔

تصویر

چقددده گشنگه

ای ننه رنگشووووو

چقدر خوشگله واکنش پسرت نسبت بهش چیه؟

عاشقشمم😍

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان اورهان‌اورمان مامان اورهان‌اورمان ۲ سالگی
مامان 🧜🏻‍♀️Lara🫀 مامان 🧜🏻‍♀️Lara🫀 ۲ سالگی