سلام خانماشما به بچه هاتو پاستیل میدید

۹ پاسخ

نه نمیخوره چندشش میشه😂😅

پسر من ک خیلی دوست داره گاهی براش میگیرم

تا حالا ندادم میترسم بپره گلوش خوردنش سخته

نه اصلا ، من خودم میخورم انگار سر دلم میمونه بچه‌ها که دیگه بدتر😶‍🌫️

نه نمیدم ولی یکبار تو مهمونی دادنش نخورد انداخت

خیلی مضره حتی برا بزرگترها

نه اصلا

با قیچی کوچیک کوچیک میکنم دو سری دادمش

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان لیام 👶🏻 مامان لیام 👶🏻 ۲ سالگی