😐😐😐😐😐😐😑😑😑خواهررررررررررز اون فعلا قد یه کرمه چی میگیییییی جنسیت چیههههههه وای خدا دلم میخواد خودمو بکشممممم
خدایا من نمیدونم ورژن بعضیا چیه هنوز بچه اندازه لوبیایه میخان جنسیت بفهمن بعدش این ضربان قلب و خوشکل میشی زشت میشی شکم این شکله شکم اون شکلیه اینا همش حرفه هر حاملگی یه جوره بستگی ب هرمونات داره
همه چی خوبه . الان نمیشه جنسیت گفت ولی ضربان قلب بالای ۱۵۰ دختر هست ولی صددرصدی نیست
وای جنسیت چیه نوشتی فککردم میگی سونو رو برات توضیح بدیم😂😂😂
خوبه عزیزدلم خداروشکر توی رحمه قلبشم تشکیل شده
ولی میگه این سونوی انومالی نیست و خداروشکر هماتوم نداری
باردار خوبی داشته باشی عزیزدلم
دقیقا ک نیس در حد حدس زدنه مال شمام ب پسر میخورعه
خداحفظش کنه
عزیزم من گروه دارم تو روبیکا واسه باردارا و اقدامیا خواستی ب آیدیم پیام بده تا لینکو برات میفرستم
@Nanaeii17
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.