فرزند پروری فرزند پروری
شیر خشک. زایمان بچه

تصویر
۱۴ پاسخ

یعنی میخاد بیاد ۱۰.۱۲تومن؟؟؟
ببین عمرا اینطور بشه

خب گفتن کِی میاد رو ۲۵؟؟

فعلا که فقط داره سقوط میکنه 😓

قیمت طلا جهانیه ربطی به ایران نداره

من دیدم اومده پایین امروز میخواستم بخرم یعنی نخرم دیگه ؟!یاکلا بفروشیم طلاهای قبل رو که ضرر نکنیم 😥

من میخوام بفروشم برای ماشین یعنی صبر کنم حالا

ادم نمیدونه چکار کنه بخدا من به یکی طلا گرمی بدهکارم دنبال وامم بگیرم بدم بدهیش را ماندم بدم یا صبر کنم؟

من خاطرم نمیاد تابحال طلا قیمتش نصف شده باشه حالا شاید ی ریزش تحت شرایط خاص بده ولی اینکه بشه 25بعد نصف بشه بعید میدونم

کاش همه چی ارزون شه اونقدری که همه توان خرید همه چیو داشته باشن. زندگی های الانمون که همش شده حسرت خوردن

خداکنه بیاد پایین مردم قدرت خرید داشته باشن بره بالا فقط حسرتش دارن

مطمین باش خیلی ریزش نمیکنه فوقش تا ۲۰ بره
با توجه که میگین تا ۲۵ می‌ره میگم

نمیدونم ولی هز وقت ریزش کنه باز دوباره میره بالا....دیکه رشدش که خوب میکنه یکم میاد پایین....هیچ وقت اونقدر ریزش نداشته

خب بیاد پایین بهتره که همه بتونن بخرن

آدم نمیدونه چیکار کنه بخدا

سوال های مرتبط

مامان پسرنازم مامان پسرنازم ۶ سالگی