دوستان من درد دارم الان بچه دنیا بیاد میره تو دستگاه یانه

۱۲ پاسخ

من میشناسم ی نفر دوتا بچه هاش ۳۴ هفته بدنیا اوند هیچکدوم تو دستگاه نموندن

اره میره دستگاه.ولی برو بیمارستان شاید جلوگیری کردن از زایمان زودرس

بچه های خواهرم ۳۴ هفته دنیا اومدن رفتن دستگاه
دخترش تا ۲۴ روز دستگاه بود پسرش ۱۰ روز

بستگی ب وزن بچه و تشکیل شدن ریه اش داره
من برادر زادم نرفت دستگاه خداروشکر

درد چطوری داری

من از ماه ششم درد داشتم باقرص آمپول شیاف دکتر کنترلش کرد هفته بعدم نوبت عمل دارم

اره می‌ره از ۳۷دستگاه نمیره

اره احتمال زیاد ولی برو سریع بیمارستان دارو میدن نمیذارن الان به دنیا بیاد

سلام 🤚🏼
انلاین شاپ لباس نوزادی
تو روبیکا کانال دارم
هم کیفیته هم قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد

جنس پنبه و نخ پنبه
کلی مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون هم فوری هست
میتونی یه سر بزنی
پشیمون نمیشی
کلی لباس گوگولی شیک و نوزادی داریم

ایدی کانال روبیکا
‏‌@nini_heed1

دردت چطوریه ک فک می‌کنی داری زایمان میکنی؟؟؟مگه زاییدن ب این راحتیاس

دردت چجوریه

اره می‌ره تو دستگاه
برو بیمارستان ممکنه بتونن کنترل کنن دردت رو

سوال های مرتبط

مامان هدیه و👶 مامان هدیه و👶 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شاهیار💙 مامان شاهیار💙 ۳ ماهگی