پوشک شیر خشک رفلاکس

تصویر
۱۱ پاسخ

من دوسه ماه این کارو میکنم تو ارزونی کلی ذخیره کردم ولی خیلی زوره بازم.شبا فقط پوشک میکنم اول صبحم پی پیش رو میکنه با تکلیفه😉خدا لعنتشون کنه خودشون بردنمون عهد قجر جای ترامپ ک میخواست زیرساختا بزنه که ای کاش یه بمب اتم میزد کل هم راحت میشدیم دیگ چاره ای نمونده

خدا به دادمون برسه
و بیشتر به دادمون برسه که خیلیایی که هنوز دارن مفت خوریشونو میکنن دارن دستمال میکشن براشون تا اینا حسابی ظلم کنن
ظلم پا برجا نمی‌مونه خدا بزرگه

بیچاره این طفل معصوما که یه پوشک هم ازشون دریغ شده،وای ب ایندشون🧑‍🦯

ولا دی خدا چیسه قنمان خرج گران درامد کم منال تخم سگ ریودار کاش شو چمدان بوسم بچمه ریو ودس گشته

وای خدا لعنتشون کنه 😭💔

توام قصه بکم ولی وسر جریاناتی ک وسرم هات رشنمی ناوخوم🤣😂

برند مای بیبی گرون شده، من هانیز میگیرم خیلیم راضیم، قیمتشم عوض نشده

خیلی گرونه واقعا🥲🥲 و همه چیزای دیگ ک گرون کردن بی سروصدا😒 مث روغن و برنج و سس مایونز و....

من بهدجا کهنه پوشک ساده گرفتم کهنه شستنش سخته

بازم گرون شد؟

منم همین کارو میکنم سخته

سوال های مرتبط

مامان janan🧸🤎 مامان janan🧸🤎 ۹ ماهگی
مامان janan🧸🤎 مامان janan🧸🤎 ۹ ماهگی
مامان 👑کیاشا👑 مامان 👑کیاشا👑 ۱۰ ماهگی
مامان آریا🩵 مامان آریا🩵 ۸ ماهگی
مامان 🎀مارال جونم🎀 مامان 🎀مارال جونم🎀 ۱۱ ماهگی
مامان 💙مهراد 💙 مامان 💙مهراد 💙 ۱۰ ماهگی
مامان 💙مهراد 💙 مامان 💙مهراد 💙 ۱۰ ماهگی
مامان 🎀مارال جونم🎀 مامان 🎀مارال جونم🎀 ۱۱ ماهگی
مامان کایرا مامان کایرا ۸ ماهگی