برو دکتر
منم این طور بودم بستری شدم شش روز
برو دکتر تب داری حتما بستری میشی
برو بیمارستان عزیزم من بخاطر تب ۴ روز بستری شدم خطرناکه واسه نی نی
عزیزم فقط برو دکتر عفونی .داروی او دو روزه خوبت میکنه
دکتر عمومی به درد نمیخوره
برو دکتر برا سرماخوردگیت بهشونم بگو بارداری که داروی نامربوط ندن بهت نگرانم نباش هیچیش نمیشه خدا نگهدار اون بچه هست💚
عزیزم برو دکتر من همینطور بودم منو بستری کردن
سلام استامینوفن ۵۰۰ استفاده کنید
برای جنینم مشکلی پیش نمیاد
برو دکتر دیگه
استامینوفن ۳۲۵بخور.بعدم حتما برو دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.